MATARILE
Soy un párrafo. Haz clic aquí para agregar tu propio texto y edítame. Soy un lugar ideal para que cuentes una historia y permitas que tus usuarios conozcan un poco más sobre ti.
Espacio In-Permanente de creacion y encuentro de Compostela
INICIO MONTIEL ESPECTACULOS INVITADOS PROGRESO REFORMA VERKAMI PRENSA MECENAS
Inauguración MONTIEL viernes 1 Septiembre 2017 - 20:00 h.
Con todo el elenco de Matarile y su Circo de Pulgas
Visita al espacio MONTIEL
1 septiembre de 21:00h. a 23:00h
SALA MONTIEL
García Blanco nº 2 Compostela
Durante toda la duración de La Montiel de Septimbre a Novienbre
RESIDENCIA PROCESO DE TRABAJO
Nuria Sotelo RESIDENCIA RECONSTRUCCIÓN DE UN SOLO
5 de septiembre 22:00 h.
Nuria Sotelo
RESIDENCIA RECONSTRUCCIÓN DE UN SOLO
Libros Invasores
Editorial con espacio propio en LA MONTIEL
Se podrán adquirir o encargar los libros de esta editorial
Nuria Sotelo
Nite Jewell
Javier Martín
Alan Bishop
David Loira
NOSTOC
PROGRAMA ESPECIAL 7 - 8 - 9 Septiembre
Programa en colaboración con el WOS Performance, tres propuestas comisariadas por Matarile Teatro y la saLa Montiel
7 Septiembre 22:00 h
Nuria Sotelo
Métanse nos seus asuntos
de Ana Vallés + Nuria Sotelo
Dirección - Ana Vallés
Intérprete - Nuria Sotelo
Iluminación - Baltasar Patiño + Miguel Muñoz
Produción Licenciada Sotelo
8 Septiembre 17:15 > 17:45 / encontros
ENCONTRO CON NITE JEWEL
Entrada libre ata completar aforo
8 Septiembre 20:30 h.
Javier Martín
metopio / artes del movimiento
Creación e interpretación Javier Martín
Estreno Museo del Chopo, Ciudad de México
Música Leyland Kirby
9 Septiembre 13:45 > 14:15 / encontros
ENCONTRO CON ALAN BISHOP
Entrada libre ata completar aforo
9 Septiembre 20:15 h.
David Loira
WE NEED A NAME: GIL EANES
Creación e interpretación David Loira
10 Septiembre 19:00 h.
NOSTOC
Live A/V
Métanse nos seus asuntos
info en: http://wosfestival.workonsunday.es/gl/artist/metanse-nos-seus-asuntos/
Un trabajo sobre la presencia. un solo de danza que se mueve entre la evocación de lugares comunes y la exposición de la privacidad, planteando la implicación o desentendimiento del que mira o asiste a un acto público y cuestionando nuestra pasividad ante los acontecimientos ajenos. alguien dirá que de buen grado se metería en sus asuntos, pero ¿cuáles son? a veces todo nos concierne y, de repente, nada nos toca.
ENCONTRO CON NITE JEWEL
Info en: http://wosfestival.workonsunday.es/gl/artist/encontro-con-nite-jewel/
metopio / artes del movimiento
Y los cuerpos abandonan la naturalidad y se dejan ganar por el sentido estético del ritmo.
Info en: http://wosfestival.workonsunday.es/gl/artist/metopio-artes-del-movimiento/
ENCONTRO CON ALAN BISHOP
Info en: http://wosfestival.workonsunday.es/gl/artist/encontro-con-alan-bishop
WE NEED A NAME: GIL EANES
Info en: http://wosfestival.workonsunday.es/gl/artist/we-need-a-name-gil-eanes/
Un paseo por una ciudad, por su pasado, por su presente y por su futuro…
un paseo por cuestiones como el tiempo, el lugar, el concepto de estar , de nombrarse, de lo desconocido, de la cartografía, del viaje, del turismo, de explorar, conquistar…
Represéntame Portugal como una hermosa y dulce muchacha campesina que de espaldas a Europa, sentada a orillas del mar, con los descalzos pies en el borde mismo donde la espuma de las gemebundas olas se los baña, los codos hincados en las rodillas y la cara entre las manos, mira cómo el sol se pone en las aguas infinitas. Porque para Portugal el sol no nace nunca: muere siempre en el mar que fue teatro de sus hazañas y cuna y sepulcro de sus glorias.” Miguel de Unamuno
NOSTOC / ES
Nostoc es un dúo formado en 2016 por Mateo Mena y Laura Iturralde. Investigando cómo la ciencia se relaciona con el arte y cómo el ser humano se relaciona con la naturaleza conjugan materiales sonoros, escenográficos, visuales y lumínicos, tratando ampliar los límites del concierto convencional. Su primera propuesta, ‘Taxón’, incorpora elementos visuales y escenográficos en un marco musical electrónico. Basándose en la evolución de distintos organismos y elementos presentes en la naturaleza, Nostoc utilizan la «estructura» como elemento central del discurso audiovisual de esta pieza. En ella se combinan música electrónica analógica con visuales basadas en la manipulación de materiales en tiempo real, buscando un punto intermedio entre el concierto y la instalación performativa.
RESIDENCIA PROCESO DE TRABAJO
12-13-14-15 septiembre
Anómico Teatro
Texto e dirección: Julio Fernández Peláez
Con: Roberto Leal - Alberto Rolán - Manu Dosouto
Axudante dirección: Eva Alfonso González
Iluminación Raquel Hernández / Pedro Fresneda
Espacio escénico
Montse Piñeiro / Anómico Teatro
Residencia de creación para el espectáculo
CHUVIA
ENCUENTROS y CONVERSACIONES
12 septiembre 20:30 h.
Creacións en colectivo
13 septiembre 20:30 h.
As artes escénicas como ferramenta de transformación social.
Creacións en colectivo: O exemplo do proxecto "NIDO - Rizoma 2016" de Sharon Fridman
Proxección do documental realizado por Damián Varela deste proxecto.
CONVERSA CON
Damián Varela Pastrana director e realizador
Enlaces: Teaser do documental https://vimeo.com/20080668
As artes escénicas como ferramenta de transformación social
CONVERSA CON
Ruth Oblanca García
Psicologa e Actriz , no marco do festival presentará a peza "Alteridad" e impartirá o taller "Descubrir, Xogar, Construir"
Andrea Calsamiglia Madurga
Doutorada en Psicoloxía social coa tese "Da violencia ó amor e do xulgado ó teatro social" e co-fundadora de NUS Teatre
RESIDENCIA DE ANÓMICO TEATRO
12 - 13 - 14 - 15 Septiembre
RESIDENCIA CHUVIA
RESIDENCIA CHUVIA
Trabajo en proceso de la Compañía Anómico Teatro, que durante el fin de semana
presentará sus dos últimos espectáculos en La Montiel.
Paisajes de Extinción y Optimismo Florence
https://www.facebook.com/An%C3%B3mico-Teatro-1527465600829588/?fref=ts
Anómico Teatro Optimismo Florence
Paisajes de Extinción Anómico Teatro
Paisajes de Extinción Anómico Teatro
Paisajes de Extinción Anómico Teatro
ANÓMICO TEATRO EDICIÓN ESPECIAL 2 espectáculos
2 ESPECTÁCULOS
Optimismo Florence
Se ha puesto de moda el optimismo espasmódico. El optimismo incontrolable, el optimismo químico, el optimismo visceral, el optimismo que no se pregunta si hay razones para ser optimista, el optimismo que simplemente nos obliga a ser optimistas y punto. Por decreto, y porque de lo contrario, todos nuestros proyectos perderían su sentido y es posible que no pudiéramos jubilarnos como dios manda, con un buen plan de pensiones. La ciudad, y quizá el mundo, se han llenado de ese optimismo... Hay carteles por todas partes, de la Caixa, de Balay, de Coca-Cola... Todos se han conjurado para que seamos optimistas y gocemos como cerdos de la vida.
Paisajes de Extinción
Reivindicar el abandono, de eso habla esta pieza, de reivindicar la interrupción, la detención del movimiento para que los sentidos recuperen su capacidad de sentir, dejar de tocar para poder acariciar, dejar de oler para intuir, dejar de escuchar para oír, dejar de mirar para ver, sin focalizar, sin intención pero con atención, sin necesidad de comprender, pero con los oídos abiertos pero con los ojos abiertos no a lo que escuchamos ni a lo que miramos sino a todo lo que oímos y vemos sin que para ello exista sonido o exista luz.
https://www.facebook.com/An%C3%B3mico-Teatro-1527465600829588/?fref=ts
17 septiembre 20:00h
Optimismo Florence
Creación e interpretación:
Eva Alfonso y Julio Fernández
Dirección, textos y vídeo: Julio Fernández
Movimiento: Eva Alfonso
Iluminación: Raquel Hernández + Pedro Fresneda.
Espacio escénico: Anómico Teatro
Técnica en gira: Montse Piñeiro
16 septiembre 20:00 h
Paisajes de Extinción
Texto y Dramaturgia:
Julio Fernández Peláez
Creación artísitca e Interpretación:
Eva Alfonso y Julio Fernández
Movimiento: Eva Alfonso
Iluminación y visuales:
Montse Piñeiro y Julio Fernández
Música canción:
Rubén Abad.
OS CANS NON COMPRENDEN A KANDINSKY
Avelina Pérez OS CANS NON COMPRENDEN A KANDINSKY
Avelina Pérez OS CANS NON COMPRENDEN A KANDINSKY
29 septiembre 21:00 h.
Avelina Pérez
OS CANS NON COMPRENDEN A KANDINSKY
Dirección e Dramaturxia AveLina Pérez
Con AveLina Pérez A actriz
Daniel Casquero O espectador
Iluminación Daniel Casquero
Fotografía Martín Pol
Espazo sonoro:
Construído desde las Esculturas Sonoras de Alberte Pagán
Deseño gráfico Nadina Bértolo
OS CANS NON COMPRENDEN A KANDINSKY
Unha viaxe mental e minimamente física na procura do esquecemento.
Os cans non comprenden a Kandinsky é un berro sucio.
Un paseo pola banalidade.
Unha viaxe pola non/poesía.
Pola non/teatralidade.
Pola non/beleza.
E a acción desganada e ridícula.
A inacción desganada e ridícula como alternativa.
A busca dos lugares elevados desde a merda.
É fealdade. Escuridade.
Enlaces:
Antón lopo, no diario cultural (audio)
http://www.crtvg.es/rg/destacados/diario-cultural-diario-cultural-do-dia-09-02-2017-2706958
Afonso Becerra en artezblai
http://www.artezblai.com/artezblai/los-perros-no-comprenden-a-kandinsky-pero-si-a-avelina-perez.html
Ana Abad, que fai unha análise da obra, en praza pública
http://teatro.prazapublica.com/post/157626227501/a-postespectacularidade-en-os-cans-non-comprende
Circo de Pulgas foto de Juancho Gianzo (ensayo)
Circo de Pulgas foto de Alina Panait (ensayo)
Circo de Pulgas foto de Alina Panait (ensayo)
Circo de Pulgas foto de Alina Panait (ensayo)
Circo de Pulgas foto de Alina Panait (ensayo)
Circo de Pulgas foto ensayo
2 ENSAYOS DE MATARILE SOLO PARA MECENAS DE LA MONTIEL
4 y 5 de Octubre 20:00 h.
Ensayos para los Mecenas Montiel
Circo de Pulgas
Nueva creación de Matarile
Interpretes
Mónica García
Nuria Sotelo
Celeste Gonzalez
Ricardo Santana
Oscar Codesido
Ana Vallés
Iluminación + espacio escénico
Baltasar Patiño
Asitentes de Dirección
Jacobo Bugarín - Alfonso Míguez
Producción Juancho Gianzo
Circo de Pulgas Dirección Ana Vallés
Ensayos para los Mecenas Montiel
Decía Deleuze: Si vous êtes pris dans le reve de l`autre, vous êtes foutu!
(Si estás atrapado en los sueños de otro estás jodido!)
Creo que es el momento de regresar. Y como no se puede nunca volver a ningún sitio, voy a maquillar mi cadáver y a regresar con él a un paraíso o infierno particular.
Con esto no pretendo situarme como víctima de ninguna situación o contingencia.
Quiero decir que dejaré de ocultar, silenciar, o enmascarar los aspectos más sórdidos de lo que se conoce como realidad y algunos apuntan como fantasía. ¿Hace falta subrayar que todo será inventado y que aquí no se admite la presunta inocencia?
SEMINARIO PERFORMA de la USC y UC3M Compostela Madrid
PROGRAMA COMPLETO EN
https://grupoperforma.wordpress.com/2017/09/29/programa-definitivo-iii-seminario-performa/
Luns 9 de outubro
LA MONTIEL
17.00-17.30 Ana Vallés, Matarile Teatro Algunas reflexiones sobre el espectador en los espectáculos de Matarile. PRESENTA: Eduardo Pérez-Rasilla
17.30-18:00-Santiago Cortegoso, Ibuprofeno Teatro: Non me aburrín, entón a obra é boa. PRESENTA: Lara Rozados
18.00-18:30- Javier Martín: Obradoiro de movemento. PRESENTA: Anxo Abuín
18.30-19.30- Celeste González: The many headed monsters/ El monstruo de muchas cabezas. PRESENTA: Ana Vallés
Martes 10 de outubro
LA MONTIEL
17:00-17:30- Germán Sierra, USC: Estética conspirativa: teoría-ficción y antipraxis. PRESENTA: Lara Rozados
17:30-18:00- Mónica Molanes Rial, Universidad Complutense de Madrid Atlas Madrid: la acción del cuerpo colectivo en escena. PRESENTA: Cristina Oñoro
18:00-19:00- Sabela Mendoza: El público está aquí. PRESENTA: Belén Tortosa
SEMINARIO PERFORMA III
Dirección: Anxo Abuín - Secretaría: Belén Tortosa, Lara Rozados
Performa es un grupo de investigación del Departamento de Teoría da Literatura e Literatura Comparada de la USC (Universidade de Santiago de Compostela), la Universidad Carlos III de Madrid (UC3M) y la Université Toulouse Jean Jaurès. ElProyecto de Investigación PERFORMA. El teatro fuera del teatro. Performatividades contemporáneas en la era digital (FFI2015-63746-P) (2016-2019) fue financiado con una ayuda del Ministerio de Economía y Competitividad y cofinanciado por el Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER) correspondiente al marco financiero plurianual 2014-2020.
CELESTE GONZÁLEZ
Con la colaboración del Seminario Performa de la USC y UC3M de Madrid
10 octubre 20:00 h.
Wakefield Poole
Creación e interpretación Celeste González
Premio de la crítica de Barcelona en 2015
al mejor solo de danza.
Celeste González Wakefield Poole
Celeste González Wakefield Poole
Celeste González Wakefield Poole
Wakefield Poole es el nombre de uno de los bailarines americanos que formaron parte de los Ballets Rusos de Montecarlo y director de cine erótico gay. En Visiones y revisiones Celeste hace un estudio comparativo entre dos obras que el bailarín-director W. Poole conoce bien. Por un lado, el segundo acto de “El Lago de los Cisnes” que Wakefield bailó innumerables veces estando con los Ballets Rusos y, por otro, su primera película Boys in the Sand del año 1971, un hito del cine erótico gay.
El título Visiones y revisiones sintetiza la propuesta. Visión como capacidad de ver y también como percepción imaginaria percibida como verdadera. Revisión como acción de mirar el detalle y detenidamente algo. La mirada es siempre individual. Con este trabajo Celeste comparte (con el público) a modo de conferencia-performance, su visión como bailarín (visión coreográfica) de estas dos piezas que la identifican. Este trabajo le ha permitido entrar en contacto con Wakefield Poole, que en la actualidad vive jubilado en La Florida (EEUU).
Durante la creación y gracias al apoyo recibido por la extinta “La Porta” pudo tener como coach a Paul B Preciado, filósofo queer profesor de la universidad París 7 y activista de renombre internacional.
Wakefield Poole: Visiones y revisiones se estrenó en Barcelona en el CCCB en 2010 comisariado por La Porta. Supone el último trabajo del artista en solitario Mauricio González. En la actualidad, el artista adquiere el nombre de Celeste González.
Con esta obra recibe el premio de la crítica 2015 de Barcelona al mejor solo de danza.
Feira do Leste
RESIDENCIAS PROCESO DE TRABAJO
RESIDENCIA octubre 11-12-13-14
Feira do Leste
Feira do Leste
Feira do Leste xorde a finais do ano 2015 coma unha xuntanza de novos profesionais da interpretación, da dramaturxia e da dirección escénica que buscan explorar campos de expresión artística e temática no teatro físico, a performance ou a danza.
Integrada por persoas con ampla formación e experiencia escénica e audiovisual, Feira do Leste adapta esas linguaxes multidisciplinares dentro das novas manifestacións teatrais de carácter posdramático. A compañía asume o novo paradigma teatral de ruptura aristotélica e de traballo en colectividade, fragmentario, no que os xéneros e as técnicas expresivas hibrídanse e onde as temáticas están moi próximas á actualidade e á memoria común do pasado recente.
A primeira montaxe Exilio das Moscas (2016) conseguiu unha grande aceptación por parte do público e da crítica, sendo seleccionada no VI Festival “Vigo en Bruto”, no Festival SET de Porto e no Festival de Teatro Universitario de Santiago, entre outros. Continuando pola senda aberta coa primeira montaxe, nace Tras Tannhäuser (2017) un espectáculo que fala dos medos dende unha óptica xeracional e que foi seleccionada no Programa de Creación Joven Injuve 2016.
RESEIDENCIA octubre 11 - 12 - 13
Cia. Bernarda
Creación
Maria Villanueva e Ana Fontenla
Cia. Bernarda Oops! I did it again
Cia. Bernarda Oops! I did it again
Oops! I did it again
Oops! I did it again é unha reflexión sobre as apariencias, a ficción e a realidade, a liberdade e a sexualidade.
Oops! I did it again
Podrá verse en La Montiel el sábado 28 de Octubre 21:00h, dentro del Programa VIGO en BRUTO en extensión con el Teatro Ensalle de Vigo
PROGRAMA COMISARIADO POR ANTÓN LOPO
18 - 19 - 20 Octubre 20:00 h.
ChanZo / poesía en acción
Día 18
Miriam Reyes e Cintaadhesiva // Manifesto ChanZo con Alexandre Fernández, Antón Blanco e Afonso Traficante.
Día 19
Canine con Por exemplo este rizo e Neno Escuro.
Dia 20
Clara Gayo, Ze Paredes, Mónica Caamaño e Carlos Santiago.
ChanZo –vinculado ao cproxecto comunal de Chan da Pólvora – é o nome dun colectivo concebido para a edición da poesía oral, que coordinan Antón Blanco e Alexandre Fernández. Este ciclo concibido especificamente para a saLa Montiel é a Acción 0 do colectivo, curada por Antón Lopo e supón unha declaración de intencións respecto do que ChanZo pretende: abordar a poesía desde unha perspectiva que non sexa libresca e reflectir así o seu carácter envolvente.
A Acción 0 consta dun programa de tres días que amosan como distintos artistas se enfrontaron á poesía desde ordes distintas: a imaxe, a videocreación, a performance, a música, o recital ou o teatro. Moitos dos artistas programados son poetas pero tamén os hai actores, músicos, programadores ou persformer. O día inaugural da acción, Blanco&Alexandre&Traficante lerán o manifesto do colectivo.
Cinta Adhesiva
Miriam Reyes. Poeta e videocreadora, Miriam Reyes naceu en Ourense. Aos oito anos emigrou cos seus pais a Caracas. Estudiou Letras na Universidad Central de Venezuela e Filoloxía Hispánica na Universitat de Barcelona. Publicou Espejo negro (DVD, 2001), Bella durmiente (Hiperión, 2004), Desalojos (Hiperión, 2008), Yo, interior, cuerpo (Antología poética) (Argentina, 2013), Haz lo que te digo (Bartleby, 2015) e Prensado en frío (Malasangre, 2016). Editotu e traducido a antoloxía de poesía galega Punto de ebullición (FCE, 2015), así como a poetas galegos e portugueses contemporáneos. Desde o año 2001 experimenta coa escritura audiovisual e o recital multimedia. Mantén a páxina de escritura colectiva www.prensandonosenfrio.com
Na saLa Montiel presentará Aquí estoy, un videorecital que utiliza como punto de partida poemas do libro Haz lo que te digo: un percorrido pleno de interrogacións polos diferentes estadios comunicativos dunha relación amorosa. O audiovisual convértese noutra forma de escrita do poema, creando un artefacto diferente que entra en relación directa co corpo e a voz en escena. O aquí do que se fala flutúa dentro e fóra da pantalla.
Cintaadhesiva é un proxecto literario-musical que lideran a poeta Silvia Penas e o músico Jesús Andrés Tejada arredor do que se foi constituíndo un colectivo artístico con nomes Pablo Muñiz ou a videocreadora Area Erina. Trátase dunha totalidade orgánica onde texto, música e vídeo non se acompañan, senón que tratan de fundirse e confundirse. Incluso ás veces o recitado convértese en canción. Na saLa Montiel desenvolverán un programa de 40 minutos co que percorrerán a súa xa longa traxectoria.
Canine está formado por dous oetas, Afonso Traficante e Antón Blanco. O seu obxectivo é levar ao extremo un exercicio sobre os tempos, os brillos e a mudez da poesía sen palabras, tirando do discurso musical. o novo idioma é co piano, coa batería, desborda a mutilación e non se libera do corpo. É escuro e non se interpreta. Nin é un balbucido. Na Montiel presentarán o material co que compuxeron o seu disco de publicación inminente, titulado Por exemplo este rizo.
Neno escuro é o proxecto performático de experimentación electrónica que desde hai anos desenvolve o poeta, musico e editor Rafa Janeiro. Despois de anos de silencio regresa agora á saLa Montiel para ofrecer as súas experimentacións sonoras e describir musicalmente as paisaxes electrónicas da súa proposta poética.
Clara Gayo. Clara Gayo é actriz, autora teatral e ocasionalmente directora. Participou en distitas montaxes e posúe unha ampla obra dramática –accesible na páxina da asociación Dramaturga– que lle valeu, entre outros galardóns, o Premio de teatro radiofónico do Teatro Cultural. É directora e autora de FarandOleiras Cabaré, grupo de teatro afeccionado afincado en Oleiros, desde o ano 2009. Como performer, desenvolve un traballo onde o audiovisual e a escrita se mesturan para crear discrusos fortemente deborcados na esculca das identidades. Na saLa Montiel presentará unha selección dos seus traballos, algúns deles exhibidos xa en cidades como Bos Aires.
TEATRO ENSALLE
21 Octubre 20:00 h.
Después de Camarina
Creación/Interpretación
Raquel Hernández, Artús Rei, María Costa.
Dirección/ Texto/Iluminación/Sonido
Pedro Fresneda.
Colaboraciones
El canto de la cabra y Cambaleo Teatro.
Espacio Escénico/Producción
Teatro Ensalle
(Con la colaboración de AGADIC, INAEM)
Fotografía. Aránzazu Casas, David Ruíz
Teatro Ensalle Después de Camarina
Teatro Ensalle Después de Camarina
Teatro Ensalle Después de Camarina
Teatro Ensalle Después de Camarina
Después de Camarina
Porque nos hemos encontrado poco a poco y nos hemos sorprendido chupando piedras y contando bolsillos.
Conocemos a más de una bailarina muda, y hemos plantado una casa en el vacío por si acaso. Ahora se mueve cada día el hogar, esto es un asunto extraño que estamos intentando entender, intentando desechar la quietud del hogar, su siempre y hasta siempre igual. Intentando entender que LA VIDA VA A LO SUYO.
Y como ya nos vamos conociendo, a este trozo de vida, a este tiempo, le hemos llamado DESPUÉS DE CAMARINA, después de revolver la mierda.
Después de Camarina es el resultado de dos años observando una casa habitada, de dos Canchales como dos saltos al vacío, uno largo y hermoso, profundo, con El canto de la cabra, y otro con Cambaleo Teatro, corto y atrevido, salvaje.
Después de Camarina es un trabajo elaborado con tiempo y con espacio.
EXTENSIÓN de la MUESTRA VIGO EN BRUTO ORGANIZADA POR EL TEATRO ENSALLE de VIGO en 2017 días 26 - 27 - 28 Octubre
27 Viernes 21:00h
Honey Rose
Teatro del Palo
En escena - Adrián Chacón + Jorge de Arcos Espazo, Indumentaria: Teatro del Palo + AveLina Pérez
Iluminación, Técnica - Beatriz de Vega Dirección, Dramaturxia - AveLina Pérez
Fotografía - DEARCOS
Deseño gráfico - Jorge de Arcos
Produción - Teatro del Palo + Iago Pousa Estreada en Xuño de 2017, no marco do Festival Vigo en Bruto, da Sala Ensalle de Vigo.
28 sábado 21:00h
Cia. Bernarda
Oops! I did it again
Creación
Maria Villanueva e Ana Fontenla
Interpretación
Sabela Ramos e Ana Fontenla
Diseño de luces Montse Piñeiro
Teatro del Palo Honey Rose
Teatro del Palo Honey Rose
Cia. Bernarda Oops! I did it again
Cia. Bernarda Oops! I did it again
Honey Rose
Dous amigos. Dúas personaxes: Jota e Acé, Actor e Músico
respectivamente, sen maior actividade que fumar e evadirse
nunha constante procura do Que facer?
Honey Rose é unha peza na que non pasa nada.
Varias veces.
Acé.- Esta non é a árbore de Godot?
Jota.- Nós non coñecemos a Godot.
Acé.- Xa. Pero a min lémbrame.
Jota.- E unha puta árbore e punto. Ademais, quen é Godot?
Acé.- Nin puta idea
Oops! I did it again
Oops! I did it again é unha reflexión sobre as apariencias, a ficción e a realidade, a liberdade e a sexualidade.
Que queda de nós sen todos eses filtros que marcan a nosa apariencia física, os nosos ideais, as nosas costumes e incluso a nosa moral? Que é o que acontece cando deixamos de levar o mando para que o mando nos manexe a nós? Consolo, consola ou consolador?
PROGRAMA DOBLE
Compañía / Agrupación CARNERO BRAMA
Presentación en Compostela
VETRO
Reparto
Cristina Andrade
Lidia Veiga
Fran Nogueira
Dirección
Fran Nogueira.
Vetro
VETRO
Tres alumnos xúntanse a partires dun traballo para Escola Superior de Arte dramática de Galicia, onde actualmente están recibindo a súa formación. O que comezou sendo unha peza para unha materia, muda ata convertires nunha peza de carácter performativo, a través dunha atmósfera desacougante. A peza invístese dun ton simbolista no que a paisaxe plástica escénica, a modo de gran instalación, adquire resonancias semánticas diversas. Aí dáse unha aproximación ao poema escénico.
Sinopse do espectáculo
Nostalxia de futuro, será unha gran oportunidade para tirar unha fotografía. Corpo sólido que presenta un patrón de disipación non difuso e ben definido, duro e ríxido. Un zoo como escenario para o noso mellor sorriso. Anestesia para inconscientes. Silencio, Don Xoán morreu; unha nova figura érguese, Narciso, subxugado por si mesmo nunha cápsula de cristal
A ARTÍSTICA de Vigo
A Artística Arquitectura da emoción
A Artística Arquitectura da emoción
A Artística Arquitectura da emoción
Arquitectura da emoción
Arquitectura da emoción é un proxecto que mistura diversas
linguaxes escénicas, aberto a xogos de contrates e oposicións e no que o texto non é o único fío condutor que articula a narratividade/s.
O interese radica na práctica escénica, na busca continua de material, imaxes, textos, que doten de contido ou, cheguen a cuestionar, os puntos de partida sobre os que traballamos: as caras deformadas de Ana Mendieta, os obxectos da ira de Sophie Calle, as lecturas sobre as novas teorías do cerebro emocional dos neurólogos Antonio Damasio e Joseph E. Ledoux, a comunicación non verbal, as microexpresións de Paul Ekman, a inttelixencia emocional de Daniel Goleman, a clasificación das expresións dos ollos do PNL, o que nos levou ao training de emocións do Albaemoting creado por Susana Bloch e de aí, ao esquecemento dos propios sentimentos, á memoria da emoción da que fala Buñuel e ao Alzheimer de Pascal Maragall.
3 Noviembre 20:00 h
Arquitectura da emoción
Idea orixinal e dirección:
Gena Baamonde.
Intérpretes:
Olga Cameselle e Alfredo Rodrígue.z
Texto Orixinal e Re-mix:
Alfredo Rodríguez, Olga Cameselle, Gena Baamonde
Outros Textos (Manipulados):
Angélica Lidell, Borges, Sonya
Lyubomirsky, Antonio Damasio, Flora Davis.
Producción: A Artística.
Audiovisual: Cristóbal Arteaga.
Deseño Gráfico: Vanesa Alvarez .
Fotografía:
Vanesa Alvarez e Cristóbal Arteaga.
Agradecementos:
María Méndez, La Canalla,
Leo Bobadilla e Xesús Valle.
CONCIERTO ESPECIAL PARA EL FIN DEL PROYECTO MONTIEL
4 Noviembre 21:00 h.
PRESUMIDO en CONCIERTO
Presumido
PRESUMIDO en CONCIERTO especial MONTIEL
50 personas podrán disfrutar de un directo de Presumido, pero realizado y adaptado especialmente para escuchar y disfrutar por cascos dentro de La Montiel
Presumido
DEBATE
Fecha por confirmar
Espacios Imaginados
Nos gustaría recibir
propuestas que toquen este aspecto
Antes de La Montiel ESPACIOS IMAGINADOS
https://grupoperforma.wordpress.com/2017/09/29/programa-definitivo-iii-seminario-performa/
Espacios Imaginados
Debate sobre la perdida y la NO utilización de los
edificios singulares de las ciudades, y que desaparecen para siempre.
INICIO MONTIEL ESPECTACULOS INVITADOS PROGRESO REFORMA VERKAMI PRENSA MECENAS